Ofte stillede spørgsmål


Bestilling af vare
Bestillinger foretages via hjemmesiden. Når du handler hos My Wood Design indgås aftalen på dansk. Når ordren er afgivet modtager du en automatisk ordrebekræftelse på den oplyste e-mail.

Fri fragt
Vi tilbyder fri fragt ved køb over DKK 400,-
Fragt fra 39 kr.

Betaling
Alle vores priser er angivet i DKK og er inklusive 25% moms. Du kan betale med VISA kort, Dankort, Mastercard eller Mobilepay. Når du har tastet dine leveringsoplysninger ind, vil du blive bedt om at taste dine kort oplysninger ind. Hvis du har nogle spørgsmål til betalingen, så skriv til os på kontakt@mywooddesign.dk

Varen jeg har købt er nu billigere, kan jeg få tilbage betalt differencen?
Vores hjemmeside bliver opdateret ofte, og det gør vores priser også, for altid at have de bedste priser og produkter til vores kunder. Vi kan derfor ikke kompensere for en allerede købt vare.

Hvilke betalings metoder accepterer My Wood Design?
Følgende betalingsmetoder accepteres: Dankort / Kreditkortbetaling eller mobilepay.

Hvornår trækker I pengene?
Ved bestilling af personlige produkter med tekst trækkes pengene med det samme,ø. Ved andre produkter trækkes penge e først når ordren er afsendt.

Får jeg en faktura?
Vi sender automatisk en faktura / kvittering til dig via email, så snart købet er gennemført.

Hvor hurtigt modtager jeg min/mine varer?
Træprodukter kan tage op til 14 hverdage. Alle varer sendes med Dao.

Kan jeg bestille en vare som ikke er i jeres webshop?
Det er desværre ikke muligt at reservere eller forudbestille varer. Kun varer som er tilgængelige online kan købes. Skriv til kundeservice kontakt@mywooddesign.dk og hør hvornår varen igen kommer på lager.

Dao
Levering sker med Dao til pakkeshop. 

Track & Trace
Når din pakke er afsendt fra My Wood Design, sender vi dig et Track & Trace nummer så du kan følge din pakke. 

Returnering af produkter
OBS: Alle produkter som er lavet med personlig tekst eller navn kan ikke returneres.
My Wood Design yder 14 dages fuld returret på alle produkter undtagen produkter med navn eller personlig tekst. De 14 dage tæller fra den dag varen modtages. Varen kan frit returneres, blot den er i samme stand som da den blev modtaget. Returfragten for varen der returneres skal betales af kunden. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen vil vi indenfor 5 hverdage refundere købsbeløbet til din konto. Man kan også fortryde sit køb, ved at nægte at modtage varen fra postbuddet, så returneres den automatisk. Husk altid at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er sendt retur til os.
Hvis kunden har fortrudt sit køb og vil havde bytte produktet til et andet produkt skal kunden selv betale for returfragten og fragt for det nye produkt.

Returadressen er: My Wood Design, Brønshøjholms Alle 11, 2700 Brønshøj

Reklamation
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. My Wood Design forpligtiger sig til at få varen repareret, ombyttet eller pengene tilbage betalt afhængigt af situation. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Alle træprodukter laves i et naturmateriale. Derfor kan der forekommer små knaster og mørkere områder i træet på produktet ved udskæring. Vores træprodukter er ikke børnelegetøj og skal behandles med forsigtighed.

Ved en reklamation bedes du gøre følgende
Send en e-mail til kontakt@mywooddesignt.dk med følgende oplysninger:

Navn
Ordrenummer
Beskrivelse af fejlen

Selve varen skal være tilbage i vores hænder igen for at vi kan se hvilken fejl det er der er tale om.
Husk at gemme dit ordrenummer til brug ved reklamationer.

Min pakke er beskadiget ved modtagelse, hvad gør jeg? 
Hvis din pakke er beskadiget ved modtagelse, er det meget vigtigt, at du åbner pakken foran postbuddet. Hvis varen har taget skade, skal du nægte modtagelsen, da vi så får varen retur, og en ny bliver sendt, så snart vi har den i hænde. Vælger du at acceptere modtagelsen af pakken, så står du desværre selv med forsikringskravet mod Post Danmark.

Svartiden på e-mail
Du vil senest få et svar indenfor 24 timer, men vi bestræber os på at svare din mail meget hurtigere end det.