Fortrydelse og reklamation

Returnering af produkter

OBS: Alle produkter som er lavet med personlig tekst eller navn kan ikke returneres.
My Wood Design yder 14 dages fuld returret på alle produkter undtagen produkter med navn eller personlig tekst. De 14 dage tæller fra den dag varen modtages. Varen kan frit returneres, blot den er i samme stand som da den blev modtaget. Returfragten for varen der returneres skal betales af kunden. Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen vil vi indenfor 5 hverdage refundere købsbeløbet til din konto. Du kan også fortryde sit køb, ved at nægte at modtage varen fra postmanden, så returneres den automatisk. Husk altid at gemme din postkvittering som dokumentation for at varen er sendt retur til os.
Hvis kunden har fortrudt sit køb og vil havde bytte produktet til et andet produkt skal kunden selv betale for returfragten og fragt for det nye produkt.

Returadressen er: My Wood Design, Brønshøjholms Alle 11, 2700 Brønshøj

Reklamation
Alle varer er omfattet af købelovens regler om 2 års reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. My Wood Design forpligtiger sig til at få varen repareret, ombyttet eller pengene tilbage betalt afhængigt af situation. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Alle træprodukter laves i et naturmateriale. Derfor kan der forekommer små knaster og mørkere områder i træet på produktet ved udskæring. Vores træprodukter er ikke børnelegetøj og skal behandles med forsigtighed.

Ved en reklamation bedes du gøre følgende:
Send en e-mail til kontakt@mywooddesignt.dk med følgende oplysninger:
Navn,
Ordrenummer,
Grundig beskrivelse af fejlen.

Selve varen skal være tilbage i vores hænder igen. Da vi skal kunne se hvilken fejl det er der er tale om.
Husk at gemme dit ordrenummer til brug ved reklamationer.

Min pakke er beskadiget ved modtagelse, hvad gør jeg?
Hvis din pakke er beskadiget ved modtagelse, er det meget vigtigt, at du åbner pakken foran postbuddet. Hvis varen har taget skade, skal du nægte modtagelsen, da vi så får varen retur, og en ny bliver sendt, så snart vi har den i hænde. Vælger du at acceptere modtagelsen af pakken, så står du desværre selv med forsikringskravet mod Post Danmark.

Svartiden på e-mail
Du vil senest få et svar indenfor 24 timer, men vi bestræber os på at svare din mail meget hurtigere end det.